wtorek, 11 października 2011

41-214 -> 90210

Oczywiście poranne "zabieranie się do pracy" rozpoczęłam odcinkiem 90210 ale! o zgrozo, ten odcinek czegoś mnie nauczył! Po pierwsze Dixon i Navid pokazali, że warto pracować na sukces, jeśli tylko to co robisz jest Twoją pasją. Dla mnie to bardzo ważne, aby moja praca była moją pasją. Dlatego też na razie sumiennie zajmuje się tłumaczenim, w styczniu okaże się co dalej z moją super extra potencjalną posadą w świecie mody, a za parę dni rozpoczynam kurs wizażu. A Naomi Clark powiedziała coś co mam zamiar zapamiętać, zresztą utożsamiam się z tym cytatem, nie tylko jako myśl dnia dzisiejszego, ale tak ogólnie, na przyszłość:

"I'm a lot of things. An airhead, a clotheshorse, occasional bitch, but I am not a quitter."

(w moim tłumaczeniu) Można o mnie powiedzieć wiele rzeczy. Jestem lekkomyślna, dbam tylko o modne ciuchy, zdarza mi się być wredną suką, ale na pewno nie jestem osobą, która łatwo się poddaje.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny! Jeżeli podoba Ci się to co robimy, poleć nas znajomym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...