sobota, 5 listopada 2011

Madalina Ghenea

Jestem oficjalnie po swojej pierwszej sesji zdjęciowej, tym razem wystąpiłam w roli wizażystki i stylistki, mam nadzieję, że dobrze mi poszło. Być może będę mogła opublikować efekty sesji. Póki co mam ochotę wrzucić zdjęcia Madaliny Ghenea, nowej dziewczyny Leonardo DiCaprio. Jak zapewne łatwo się domyśleć jest modelką, ale uważam, że jest absolutnie przepiąkna i stąd udostępniam jej skromną galerię. Poprzednią przebija, bezwątpliwości moim zdaniem, zastanawiałam się tylko z Kasią co DiCaprio robił z Blake Lively skoro ma powodzenie u takich piękności jak Gisele albo Bar, ale w końcu każdy popełnia błędy.










Absolutely GORG! Jak by to powiedziała Khloe K. A tak w ogóle nie oglądam już Kardashianek. Straciłam do nich respekt po wieściach, że Kim rozwodzi się po 72 dniach małżeństwa. W zasadzie to było do przewidzenia, chociaż gdzieś w głębi miałam nadzieję, że nie jest aż taka głupia. Najśmieszniejsze jest to, że dalej utzymuje, że ślub wzięła z miłości o chciała mieć normalną rodzinę, męża i dzieci. To ja się pytam co do cholery znowu nie wyszło, za mały tort, za tania suknia, czy może po prostu więcej kasy uda się zarobić na rozwodzie.

Dzisiaj zaliczyłyśmy kolejną lekcję wizażu, wciąż szukamy modelek na których będziemy mogły ćwiczyć makijaże. Więc dziwczyny jeśli tylko wybieracie się na jakąś imprezę czy wydarzenie, albo po prostu robicie coś i chciałybyście przy tym ładnie wyglądać, to zgłaszajcie się do nas, bo makijaż czeka! W zamian oczekujemy możliwości zrobienia zdjęcia po wykonaniu makijażu, dajcie o nas znać koleżankom, mamom, ciociom i innym znajomym!

Parę dni temu odkryłam jeszcze jedną piękną gwiazdę. Kiedy na chwilę włączyłąm włoską stację telewizyjną, żeby co nieco posłuchać języka, usłyszałam jak mocno ponaciągana blondynka przed czterdziestką mówi o niejakiej Belen Rodriguez. Nauczyłam się przy tym nowego włoskiego powiedzenia, aczkolwiek ma ono tyle wspólnego z włoskim co z angielskim i dowiedziałam się, że Belen e la donna piu gossipiata d'Italia. Musiałam oczywiście zaraz obczaić kim to się tak włosi podniecają. Rozumiem, że cała przyroda, kwiaty, drzewa, góry, morza i jeziora są wspaniałe i często ich widok zapiera dech w piersiach, ale ja zdecydowanie wolę podziwiać piękno stworzenia w człowieku. Czasem jest ono również zasługą zdolnego chirurga plastycznego, ale wolę wierzyć, że tak nie jest. Czego akurat nie mogę kwestionować w przypadku włoszek i włochów, brazylijczyków czy innych latynosów z Ameryki Południowej. Jak wiadomo te narodowości mają największą na świecie słabość do operacji plastycznych. Ciekawy program na ten temat przygotowała kiedyś Martyna Wojciechowska.

Belen Rodriguez 






Jest i narzeczony Belen. Tipico italiano!




Fabrizio Corona. They say: "włoski fenomen pokroju Paris Hilton".





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny! Jeżeli podoba Ci się to co robimy, poleć nas znajomym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...