poniedziałek, 23 stycznia 2012

Złoto i srebro.

Moda na beż, khaki, oliwkowy czy jasno brązowy na paznokciach niebardzo mi odpowiadała i ani razu nie użyłam podobnego koloru, ale tym razem znalazłam trend, który idealnie do mnie pasuje. Zauważyłam, że na wielu blogach, pokazach mody i w kilku modowych gazetkach pojawiają się coraz częściej złote, srebrne i metaliczne paznokcie. Takie kolory wyglądają bosko szczególnie w okresie imprez karnawałowych, ale również na codzień, jako substytut większej ilości biżuterii lub w ramach "ożywienia" zimowego, grubego swetra.




Oto niektóre firmy proponujące tego typu kolory. Chociaż przyznaję się, że nie mam zielonego pojęcia jak zrobić takie genialne metaliczne i gładkie paznokcie. Może są to po prostu naklejki, jeśli ktoś coś wie na ten temat, to proszę koniecznie pisać!



Ja osobiście wybrałam lakier firmy Golden Rose. Kupuję je już od jakiegoś czasu, wyczaiłam te lakiery w wakacje w tym roku, w przejściu podziemnym z dworca w Warszawie. Oferują bardzo dużo najróżniejszych kolorów, dbają o to, aby mieć w swoim asortymencie najmodniejsze kolory, cena jest na prawdę bardzo korzystna (5-10zł), buteleczka sporej objętości, a z mojego doświadczenia wynika, że jeśli przechowuje się je w lodówce (niska temperatura) to nie gęstnieją.


Podobno wszystko jest kwestią gustu, a o gustach się nie dyskutuje dlatego też uważam, że do złotych i srebrnych paznokci można dopasować podobny makijaż. Należy jedynie pamiętać o tym, aby skupić się na ustach lub oczach, a darować sobie wymalowanie całej twrzy złotym lub srebrnym brokatem.

Oto kilka propozycji złotego makijażu oczu :




Srebrne oko :



Złote usta?


Srebrne usta mogą wyglądać już nieco demonicznie, oto kilka przykładów :



Wszystkie gwiazdki, a w większości ich styliści już dawno wiedzą "co w trawie piszczy" i malują paznokcie a to na srebrno, a to na złoto.












Dużo ciekawych rzeczy o paznokciach można znaleźć tutaj.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny! Jeżeli podoba Ci się to co robimy, poleć nas znajomym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...