piątek, 11 maja 2012

To nie takie proste: włożyć strój i już!


(Przeklejone z naszego poprzedniego bloga)

Modelki Victoria's Secret są tak piękne, że aż się chce chwalić Boga za moc stworzenia. Moim zdaniem oczywiście. Teraz jak wyrażam swoją opinię Kacper każe mi zawsze dodawać na końcu, że to moja zdanie, bo stwierdził, że czasami staram się ludziom wcisnąć na siłę swoje poglądy i że tak nie można. Nie wiem czy to zasługa obróbki zręcznego fotografa, dobrze ustawionego światła czy też godzin spędzonych na siłowni, pod nożem chirurgicznym lub na diecie. Nie wnikam. Chociaż muszę przyznać, że podziwiam te kobiety, ponieważ z pewnością są one wyjątkowo wytrwałe w dbaniu o siebie. Dlatego też jestem dozgonną fanką wszystkich aniołków. Nie puszysta Scarlett Johansson, ani zbyt umięśniona Jessica Biel, ale właśnie one są dla mnie ideałami kobiecości. Ale nie o tym tutaj, bo właściwie chciałam pisać o rodzajach strojów kąpielowych. Uświadomić wszystkim, że moc należy do nas! Znamy swoje ciała i powinnyśmy dobrze wiedzieć co świat ma podziwiać, a czego lepiej innymi nie pokazywać. Parę przykładów. 

Jeśli chcemy większość zakryć. Idziemy na basen albo zamierzamy poleżeć pod parasolem z drinkiem w ręku, polecam one piece. Strój jednoczęściowy. 




Ostatnio furorę robią tak zwane monokini. Może zdarzyć się, że pytając w sklepie o podobny strój jedyne co otrzymacie to zdziwione spojrzenie sprzedawczyni, co właśnie niedawno mnie spotkało. Ale faktycznie można dostać u nas podobne stroje. Na mnie jednak nie leżą one zbyt dobrze. Niestety.  




Zawsze można wybrać wariant pomiędzy. Czyli: „generalnie chce zakryć brzuch, ale mogłabym podnieść koszulkę i troszkę się opalić” - biorę tankini. 



Mam boskie ciało. Długie nogi, bynajmniej nie alpinistki jak Brigitte Jones, płaski brzuszek, jędrną pupę i krągły biust. Niczego się nie wstydzę, jestem młoda, piękna, zgrabna i powabna. Bikini. 




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny! Jeżeli podoba Ci się to co robimy, poleć nas znajomym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...