poniedziałek, 5 grudnia 2011

Nic tylko się otulić.

Dzisiaj spadł śnieg. Fakt, że z deszczem, ale jednak. Dobrze pamiętam zeszłoroczną zimę i wiem, że na śnieg trzeba się dobrze przygotować. Wczesne wstawanie na razie mi nie grozi, bo pracuję w domu i o ile kiedy jeszcze było słonecznie i ciepło na to narzekałam, tak teraz jestem w niebo wzięta, że wychodzę z domu tylko wtedy kiedy chcę, a nie wtedy kiedy muszę. Ci którzy kładą się spać z rozsądku i wstają kiedy jeszcze chce im się spać zapewne myślą rano tylko o tym, żeby wlać w siebie coś ciepłego i ubrać się tak, jak gdyby wciąż zawinięci byli w kołderkę. Dlatego sweter!

Moje








H&M




Swetrowe sesje zdjęciowe. 







Te znalazłam tutaj.




Inne i różne.








Trzy ostatnie zdjęcia pochodzą z bardzo przyjemnego bloga: andsoiwhisper.com.

Gwiazdy na codzień.








Więcej inspiracji na singer22.com.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny! Jeżeli podoba Ci się to co robimy, poleć nas znajomym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...